2009-07-25 23:32:54 Vardagen Kommentarer:[1]
Jag har inte suttit vid datorn så mycket då jagn haft annat för mig (:
I torsdags följde jag med Madde hem till henne i årsunda och tillbringa natten där hemma, Vi gjorde jätte god sallad och kolla på massa 'sex and the city' avsnitt.. tog en lång promenad ochhade allmänt mysigt.. dock sov jag väldigt dåligt denna natt, tror inte jag sover bra när jag sover borta.. trivs inte riktigt med det.. fredagen fick jag skjus hem på eftermiddagen, som jag sedan tillbringa hemma sjäölv hela kvällen.. väldigt trött. för att sedan gå upp idag och åka direkt till skutskär.. som tur var fick jag skjus hit.. slapp bussen! sen har jag tillbringat dagen med matlagning, blöjbyten och massa bus :)

Nu sover lillen, både pappa och anso har alltid suttit med honom när han ska sova, varför vet jag inte riktigt.. om han inte vill sova själv, en trygghet? Men denna gång var det jag som var barnvakt och jag tänkte testa samma sak som vi gör med hjalmar, lägger han och säger godnat, stänger dörren och går därifrån.. Jag trode han skulle komma upp på en gång, men ville iallfall testa. Och det gick hur bra som hällst, han prata lite med sig själv 10 min, sen somna han! han kan ju! så imorgon ska jag berätta för anso :) han börjar ju bli gammal nu ;D snart tre år!

Jag och Maja har suttit och kikat film hela dagen, och nu skicka jag henne i säng.. ska vell skicka mig själv i säng snart också :) imorgon ska jag hem, ska jag få vara hemma lite, hur trökigt det en kan vara att bara sitta hemma, kan det också vara skönt att bara vara hemma.. man uppskattar det som mest nu när man knappt vart hemma.. och jag saknar älsklingen.. inte sett skymten av han sen torsdags, OKEJ, inte alls lång tid, men endå.. känns så :P



Kommentarer
Postat av: sofia

tuttfia :D



kan inte du göra om min design snart? :D

2009-07-27 @ 23:30:01
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback