2009-07-16 11:08:24 Vardagen Kommentarer:[2]
Oj vad min blogg har blivit tråkig.. Det kommer bli ändring på det om en vecka ungifär. som det ser ut nu.. Har lite planer :) Imorgon fylle rjag 21år också. Oj så gammal man börjar bli.. kalas för mig och 2 av mina syskon för släkten kommer vi ha på måndag.. efter jobbet..
För ja. Imorgon ska jag in på utbildning, sedan ska jag jobba hela nästa vecka :)
Hoppas det kommer gå som´på räls nu bara.. kan få anställning 6 månader! skulle vara kanon.. Dumma är att jag inte vågar köpa busskort då jag kanske inte klarar nästa vecka.. kommer bli dyrt.

Sen 31 Juli är jag bjuden på maskerad, till Desirée och andreas :) Men ja, vad ska man klä ut sig till, det är ju frågan? det är så himla svårt då man verkligen vill lyckas med utstyrseln.. Så om ni har några ideér, kommentera!! :)
Inget för avklätt och pinsamt bara :)





Idag var det meningen att jag, tobbe, linus och hans fru sara skulle ha åkt eckerölinjen, men då den var fullbokad bestämde vi igår att vi skulel ta med oss picknink (stava?) och spela minigolf i högbo. men då vädret inte verkar vilja spela med vet jag inte alls vad vi ska hitta på.. Någon som har förslag..?  Vi funderade på att åka och bowla, men då Sara är gravid så skulle hon inte orka.. Så nu börjar förslagen ta slut då vi förmodligen måste vara inne..

Kommentarer
Postat av: sofia

haha vilken rolig bild! :)

2009-07-16 @ 12:29:58
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Marie

Köp ett kontantkort så blir det billigare än o betala kontant o köp det på inköpsstället så får du 15:- extra per 100: lapp :)..

2009-07-17 @ 21:16:25
URL: http://http://marievikstrand.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback