2009-07-19 23:03:45 Vardagen Kommentarer:[0]
Imorgon är det kalas som står på schema. eftersom Hjalmar fyllde den 12;e jag den 17;de och Alice den 21;a så ska vi slå ihop vårat kalas :)
Inte ofta vi gjort det då jag har velat haft mitt kalas för mig själv.. då jag tycker att det ska vara ens egen dag :) men nu när man fyllt 21 så börjar man ju bli gammal nog att släppa det där ;D

Idag var Madde förbi och lämna present från henne, mickan och Josse fick en klipptid på effect. TACK TACK TACK. det behövdes verkligen, har länge velat klippt mig men man tar sig aldrig råd till det.. Har även haft uppsatt hår i mer en 1 månad för jag vet inte vad jag ska göra med det... :P Så det var verkligen en bra present.. Tyvärr vart jag trött och la mig då mickan och josse vart sena, så vi ska ses en annan dag så jag får tacka riktigt :)

Nu sitter jag hemma hos tobbes föräldrars hus, då dom är bortresta och han ville göra sin bror sällskap.. Dom sitter och kikar film medans jag sitter här.. börjar redan bli trött fast jag sov 3timmar middag.. Så blir tidig kväll för imorgon ska jag upp 07,00 :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback