2009-07-09 13:46:18 Vardagen Kommentarer:[0]

Vilket regn väder det är ute! och blåser.. inte alls roligt väder ute idag. Vi funderar på att åka till valbo, ska fixa en present. men eftersom varken jag eller tobbe har körkort eller bil, så blir det lite svårt, för om viska ta oss till bussen kommer vi vara dyngsura när vikommer fram.. och då stannar jag hälldre hemma..
Så jag vet inte alls vad denna dag kommer bjuda på, det återstår och se.. Skulle behöva gå och handla lite sylt, tänkte göra fattigariddare sen.. är så himla sugen på det! underbart gott!
Snart fylle rman år också.. Skulle verkligen behöva en ny dator! så det enda jag önskat mig, är pengar till en dator! :)
Tobbe fyllde ju år i söndags då fick han och jag 2 biljetter till Coldplay och en natt på hotell och tågbiljetter av hans föräldrar! LÄNGTAR!! ska bli så kul, ska jag vara ärlig har jag aldrig vart på en "riktig" konsert. ingen stor iallfall.. så det kommer bli en upplevelse!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback