2009-07-20 17:39:47 Vardagen Kommentarer:[0]
07;30 uppe med tuppen, la tvätten i torktummlaren, klädde på mig och sedan hämta mamma upp mig och vi åkt eoch handla.. Sedan var det bara att börja göra maten lägga fram fika och göra tårtor (: tog några timmar, men när vi var klar med allt så var det fortfarande några timmar kvar tills folket skulle komma, Så vi satt oss framför tv;n med en skräckfilm i dvd;n The unborn tror jag den hette? Verka sjukt äcklig, men. mina syrrer skrämde upps ig själv och filmen hacka lite då och då.. sen var det ju ljust ute. inte lika läskigt då! hehe..
Sedan kom släkten och det vart paket öppning,
Har fått Fred perry skor, linne, symaskin, parfym, rakhyvel och lite pengar :) TACK TACK..
det var en trevlig dag.. men nu när jag är hemma är jag hur trött som hällst blir nog en timmes vila nu (:

Imorgon ska jag och klippa mig.. och ja, jag vet inte hur jag ska klippa mig?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback