2009-07-05 10:15:52 Vardagen Kommentarer:[3]
Grattis Grattis
på 25års dagen älskling!



Har varit vaken i 1h nu, hunnit tagit mig en dusch och märkt att jag börjat flagna :( usch! nu väntar jag på att filmen ska ladda klart så jag kan kolla en film innan älsklingen ska upp..
Vid kl 13 ska vi vara hos hans mamma och pappa för lite mat sedan kommer det folk dit vid 15, som ska fira honom.. sen blir det hemgång.. för att mysa till en film tlsm :)
så ser våran dag ut en så länge.. Har inte köpt någon present till honom en heller, utan det får han sedan. men istället har jag faktiskt bakat, åkte ner till mamma igår kväll och tog hjälp av henne då jag inte kom på nått jag ville baka.. men gott och bra vart det! har man gjort någonting iallfall :P haha!

vilket väder det var igår då! helt sjukt översvämmingen överallt här i sandviken, var till och med i tidningarna och nyheterna.. om du gick inne i gallerian hade du vatten upp till knäna!


hyttgatan - Sandviken 4/7 -09

Kommentarer
Postat av: sanna

ja men det sjuka va ju att allt vatten försvann lika fort också :P hälsa grattis från mig =)

2009-07-06 @ 02:13:06
Postat av: johanna*

sv. tack :) känns verkligen bra att nån man knappt känner verkar bry sig mer än vissa kompisar :)

hoppas verklogen det löser sig jag med :)

2009-07-06 @ 11:27:15
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: sofia

VAAA? har det regnat så där jevla mycket??

2009-07-07 @ 16:35:03
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback