2009-07-28 13:42:30 Vardagen Kommentarer:[0]
Har länge funderat på vad jag ska ta och göra när vi flyttar, Söker jobb hela tiden, men får inte ens ett svar. Hade vart lättare att bott där från augusti månad så man kan börja söka jobb på plats! känns som det är lättare då jag inte ens vet vad halmstad har för utbud.
Men eftersom jag inte bara vill sitta hemma, och heller inte kan. Så ska jag nog ta tag i pluggningen igen.
Då komvux i Halmstad inte börjar förens i november så har jag suttit och kollat på distansutbildningar. och jag hittar MASSA ämnen jag vill plugga.. jag har ett tag nu intresserat mif för ekonomi, också för att jag skulle behöva lär amig privatekonomi också. Och hittade detta ämne i en distansutbildning. Så så fort vi flytatt blir dte till att prata med kommunen och sedan börja plugga distans! känns bra att plugga när det är någonting jag vill plugga! Så nu är jag glaaad! :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback