2009-07-10 11:30:07 Vardagen Kommentarer:[1]
Hitta den här på flertal av bloggar som jag läser, otroligt häftigt. hade vart kul om man vart där och sett det!





Ska vell annars börja med och säga godmorgon.. eller ja. snart lunch men jag gick upp för en timme sedan och har sen dess vart ute med nisse och sen suttit och läst bloggar... idag vet jag inte alls vad som händer tobbe ska ha fest hemma hos hans föräldrars hus, men bara killar så jag tror inte jag blir med där.. får köpa hem lite nötter och mysa framför en film istället.. nuförtiden är dte nästan skönare en att gå ut och dricka.. jag saknar det inte alls. ungifär 1½ månad sedan jag drack.. ockej. förutom på midsommar då vart det mer 2-3 cider för att det är gott.. men de var annat i höstat då drack jag inte på 5 månader! men man mådde ju br apå lördagar och söndagar :)
Igår var vi in till valbo med tobbes pappa och skulle hitta en present åt Hjalmar som fyller hela 3 ÅR på söndag. (vad tiden går fort!) köpte två prsenter åt honom.. ena kommer han kunna använda dagen han fyller år och sedan kommer det bli ett minne för livet! :) mer kan jag tyvärr inte säga. då min kära mamma läser denna blogg.. skriver sen när vi haft kalaset :)
Nu ska jag kolla runt lite mer på internet och kanske kika på en film medans tobbe sover :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Tre år sedan vi var utomlands alltså!

Gud, jag hänger inte alls med. :S

2009-07-10 @ 14:25:31
URL: http://linanordahl.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback