2009-07-01 16:21:39 Vardagen Kommentarer:[1]
känns ju knappats som juli.. redan?
och vilket väder.. fattas bara EN sak.. en pool eller stranden precis utanför dörren.. då hade vi verkligen vart utomlands :) jobbigt på nätterna bara.. fast man bara har lakan som täcke så håller man på dör av svett..
men inte ska jag klaga inte. älskar detta väder.. fast ja, idag har det regna och åska och haft sig men det kan vara skönt med en sådan dag lite då och då också (: hoppas på fint väder imorgon igen så man kan åka till stranden och bli mer brun :)

Halmstad börjar närma sig med stormsteg.. på måndag kommer det någon och kollar på våran lägenhet och vi ska vell förmodligen ring apå en lägenhet nästa vecka, kanske redan denna vecka.. vi har funderat på att kanske köpa oss en lägenhet.. är så svårt att få tag på en annars.. men ja vi märker vell inom någon vecka hur det blir (:
folk har frågat mig hur stort halmstad är, jag har inte haft en susning då jag aldrig vart där i min "äldre" dar.. men har läst lite på deras hemsida. och det är ungefär lika som gävle.. :) längtar så enormt! en ny start? :)
och få inreda en helt ny lägenhet! underbart!

nu ska jag lägga mig i sängen och se ungamödrar som börjar snart :)

 

Kommentarer
Postat av: blondstar - nybliven mamma

jaså, dom fyller samtidigt, ja säg till du med om du kommer på nått!

2009-07-01 @ 19:51:56
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback