2009-01-01 23:04:44 Kommentarer:[0]

Firade det nya året i Norge, där jag då bodde sen 1 månad tillbaka, med Sanna och Emma.

Denna månad var vi också upp till Lofsdalen och hälsa på T, och det var denna månad det vart trassligt mellan oss.

Mamma sålde också hundarna strax innan nyår utan min vetskap.. och det tog väldigt hårt.

Vi köpte även en bil när vi var i norge, för att ta oss till och från jobbet mycket lättare. den gick sönder efter en dag.






Jag började färga håret, men vart inte alls som det var tänkt, så efter någon vecka vart det svart igen.

Denna månad mådde jag också väldigt dåligt, gick ner mycket i vikt och det tog slut mellan mig och T.

Jag bestämde mig även för att åka hem till Sandviken igen.

saknade vänner och familj, och det var dom jag verkligen behövde denna tidpunkt!






Det enda jag gjorde under denna tid var att sitta hemma och gräva ner mig själv..







T kom hem från fjällen och vi pratade och umgicks, jag ville verkligen försöka igen... men han var inte redo.





Jag fick hem världens sötaste hund. NISSE!

Jag kommer nog aldrig kunna leva utan hund!

Och han är underbar, bättre hund kan man inte önska sig!

Emma och jag drog också till Mallorca/Magaluf en vecka denna månad, träffade Patrik och Adam. Hade jätte roligt, och fick glömma mina bekymmer för ett tag!

Sol, Bad och fest för hela slanten.. Ett minne för livet!




Denna månad var fullspäckad med fotbollsmatcher!

Jag och Elin slog på stort och köpte oss en varsin sverige tröja..

Jag färgade även håret rött denna månad, men det varade bara 1månad..

Och äntligen var det sommar och man kunde sitta ute och dricka och umgås med vänner, väldigt trevligt!

Denna månad var det kämpigt för mig och T för vi började ses igen men som tidigare, funkade det inte alls...
jag hade fått sug på singel livet, och kände att jag behövde det just då.




Denna månad flyttade jag in hos Elin, hittade ingen lägenhet så hon var snäll och erbjöd sig sitt hem för ett tag! och det tackar jag hemskt mycket för!

Vart väldigt mycket festande för mig denna månad, fyllde också 20år och fick börja gå på systemet.

Jag och Elin hade 20års fest, maskerad på Fredos, kanske inte så lyckad kväll, men dom flesta var utklädda och det var roligt!

Vart mycket sol och bad denna månad, träffa mycket nytt folk.

Mickan, tack för att du fråga om vi fick sitta på din filt, sedan dess har vi vart väldigt bra vänner! och det är jag tacksam för.







Jag och Elin började Gå/springa i trebo, och göra lite hemmaträning, vart tog det vägen sen? haha!!

Grabbarna fixa paddel"tävling", dom paddlade kanalen med, gummibåtar (upplåsbara) som sluta i en stor fest i våran källsare, som hyresvärden sedan bommade igen. Haha!




Denna månad gjorde jag inte så mycket annat en att festa.

En helg drog jag med mamma till Norge för att hjälpa henne med catering över helgen.. Claes Whalund - Nordic supercar hans team och lite andra team som hade bestält fick vi servera, i tre dagar. riktigt roligt hade vi, det enda som fattades var en kamera :)

Det var också denna månad jag och T börja prata igen efter ungifär 1- 2 månader..

Och jag hitta äntligen min lägenhet, och flyttade in den 12 september

började direkt att måla om och det är fortfarande inte klart. men jag trivs!






Vi börja gå på Kareoke/quiz kvällar på kharma, mycket trevligt!

Hade väldigt mycket funderingar om vad jag ville, och hur jag levde och alla dessa tankar man kan ha i huvudet.

Jag var också iväg så Nisse fick fotograferas, och det vart väldigt fina bilder på min älskling!

Jag och T börja umgås, som kompisar.



 



Denna månad vart det på riktigt, vi vart tlsm igen. Och det är underbart!




Mycket stressig månad, och ingen julkännsla i överhuvudtaget!

Knappt några pengar, så det vart tajt med julklappar.

vart nykter i nästan två månader!

sedan kom NYÅR, det vet vi som var där hur det slutade.

Jag var nykter, en cider fick jag i mig.. men jag hade väldigt trevligt!



_____________________________________________________



Tack för detta år, men jag hoppas på ett mycket bättre år 2009.

Och jag tror som så många andra också att år 2009, kommer bli mycket bättre!

GOTT NYTT ÅR!



 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback