2009-01-29 19:27:50 Vardagen Kommentarer:[1]
Det känns som jag har haft fullt upp hela dagarna.. men endå knappt gjort nått?
Sitter framför den här datorn 12h varge dag... Kollar massvis med film!
Forsättning på the hill´s har ju kommit - The City. där du får följa Whitney.. underbar serie :)
Nu har jag också börjat kolla på Gossip girl - från början!

Har funderat på att göra slingor också.. ska ju bli rödhårig igen till sommaren..
men hela tiden ångrar jag mig.. det är så mycket lättare att vara brun eller svart hårig om man ska förlänga det..
så.. Hur ska jag göra? vilken färg? Röd, Brun eller svart? Hjälp!

Nu ska jag forsätta med gossip girl ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna*

hihi jo det vet jag, men hon VET ju att hon inte får göra det..antagligen är hon bara trotsig :p

2009-01-29 @ 19:37:21
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback