2009-01-21 01:20:52 Foto Kommentarer:[0]
Ikväll har jag suttit och kollat på massa Tv, lite obama.. intressant, men endå tråkigt? (att kolla på)
Kolla också på fröken Victoria



Kollar också på söndagar, då Pamela har sin "tv-show"   ,  hur kan man tycka om att se hur en annan lever sitt liv?
samma sak med alla dessa bloggar man kollar på hela dagarna.. om vad den och den gör nu, gjorde igår.. vad den åt? hallå? egentligen..
men Jag ska absolut inte säga någonting, är det någonting jag är beroende av, är det "mina" bloggar..
kollar flera gånger om dagarna om dom uppdaterar... alltid lika roligt att läsa..
varför tar jag bara inte en bok och läser? haha!

Nej, nu ska vi gå och lägga oss. är JÄTTE trött... men som vanligt sitter jag och väntar på att älsk ska bli klar med dusch och så.. han är värre en oss tjejer! och fråga amig inte vad han gör där inne.. haha!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback