2009-01-04 00:20:14 Kommentarer:[5]
Dagen börja med att jag sov en timme för länge, så det var bara att stressa på sig kläderna och skynda sig till bussen, glömde halsduk och extra byxor, men när jag står och väntar på bussen.
 så av någon annledning kollar jag vilken tid den kommer... om en halvtimme! bra, Madde hade kollat fel hon trodde det var vardag. så jag gick och satt mig inne på enen och vänta... väl framme vid stallet får jag höra att jag ska rida en häst som heter SATAN, ja det verkar ju lovande. haha.

Vi tog fyrhjulingen hem till Madde för att hämta ett par skor till mig, fick också låna lite kläder där, täckbyxor och sådant..
sedan förbi garnnen där vi låna en sadel och tyglar.. sedan var det bara att fixa hästarna och rida iväg..
det pratdes om en långritt upp till Hornberget, tror jag det hette?
Och det var en bit.. men kul var det. SATAN var riktig rolig att rida.. travhäst som hon är, vart det bara trav.. eller bara och bara.. Helt sjukt vad fort de går!

Kom fram och börjde grilla.. SATAN som har verkat tuff och "stor" under hela ritten vägra gå nära elden. Haha.. men Madde fick grilla mina korvar, så det gick bra endå.

Sedan var det dags för hemfärd, där det vart prat om att ta en annan väg. OKEJ vi är mitt ute i skogen, jag har bra lokalsinne, men jag hade inte ens hittat tillbaka om vi tog samma väg hem!
Så vi red fel en sådär två tre gånger tills vi hitta den rätta vägen.. väl hemma var det kolsvart ute! tuar att vi tog jackorna med reflex på!
vi var nog ute och red en 5-6 timmar!

OCH GISSA OM JAG HAR TRÄNINGSVERK NU?

Så fort jagkom hem, stod jag i duschen i kokhett vatten i säkert 30 minuter, la mig på soffan med filt och täcke.. Och somnade! :)

Vakna och lära ut med Nisse, kom knappt ur soffan.. jagorkar inte ens tänka på hur det kommer bli imorgon!

Har nyss suttit och kolla på JVM, sverige vann 5-3 :)
så nu blir det match igen natten till tisdagen!



Kommentarer
Postat av: blondstar

hehe, ja de blir spännande! jobbar extra som personlig assistent, o sen väntar jag tills mars nöär vi flyttar o maj när bebisen kommer. vad gör du då? nu ska jag sova, ska jobba imorgon. suck.

2009-01-04 @ 00:23:59
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar

hehe, ja fast vi ska bara flytta dörren mittemot våran. så det är bara två meter bort :) skönt! men en 3a istället då :) köp våran 2a då :) blir vi grannar oxå :P haha. vilken tobbe? kram

2009-01-04 @ 13:22:35
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar

inga bilder, kanske kan fixa :P ligger på gesällvägen, hantverkarbacken :P 2 trappor upp. nyrustat sovrum i våras, har inte satt upp golvliste rmen de gör vi inna vi säljer. bytt golv i hall o kök. annars är de vit i både kök o vardagsrum o hall förutom en svart/grå fondvägg i vardagsrummet. balkong är det. hyran är på 3400:-/mån o parkering finns för 80:-/mån, bredband finns från 120:-/mån. ska försöka komma ihåg de där med bilder ;P men de är så stökigt o myhcket prylar här nu så :P

2009-01-04 @ 13:41:02
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar

ingen hiss.. 55-60 tusen kanske. jag ska försöka knäppa nå bild o skicka till dig nån dag här. 1 april får man flytta in :)

2009-01-04 @ 13:52:42
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar

ja de kanske ni kan göra. på onsdag ska de komma en som ska värdera. så vi kan väl höras mer efter de :P

2009-01-04 @ 16:13:23
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback