2009-01-11 12:46:02 Kommentarer:[3]

Tråkiga söndag!

Var meningen at vi skulle fota idag.. men Emma gick ut igår.. och har inte vaknat en tror jag så.. det får vell bli en annan dag.. måste göra det i veckan så det kan bli klart! :)

Nudå? Skulle behöva städa bort lite julsaker här hemma.. tog med mig lampa och mina blommer hemifrån.. så dom inte dör :P så ska göra ordning i fönstrena.. sedan ser köket förjävligt ut.. endå städa vi där för någon dag sedan.. har ju diskmaskin.. men endåser det ut som det gör? haha! fast.. det blir ju snygg igen, baa jag plockar in allt..

Sedan ska man vell sitta här till T kommer hem vid 22.. såå tråkig dag.

nej nu ska jag kanske börja städa? bästa tt göra de medans det är ljust ute.. fast, det är helt grått ute idag.. ser ut som om de kan börja regna/snöa när som hällst.
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

ååh jag vill också fota med dig!!

2009-01-11 @ 17:53:46
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: blondstar

ja de är jäkligt smart :) har ni varsin 1a du o killen eller?:P

2009-01-11 @ 23:37:14
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Mickan

Men Gumman då!? hänt nått!? och hur gick det igår!? hör av mig till dig sen..puss till dig

2009-01-12 @ 10:55:33

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback