2009-01-12 14:30:12 Kommentarer:[2]
Igår städa jag hela lägenheten förutom badrummet..
och så plocka jag bara bort i köket och diska..

skulle behöva fixa i ordning i skåpen i köket någon dag,
nu är ju tobbe ledig två dagar så vi får fixa de tillsamman..


Igår vid 22 kom tobbe hem med sallad till mig,
efter salladen tog jag en promenad med Emma på 60 min i blåsten! :)
det börjar likna nått.. denna vecka har jag gått mycket, hoppas bara det forsätter såhär nu.. känner mig väldigt motiverad av någon konstig anledning? :)
Tänkte att jag skulle mäta mig idag också.. en att bara väga mig, ska nog iväg och köpa ett anteckningsblock där jag kan skriva upp sådana saker, och allt jag äter..





Så nu har jag vart och fixat lite, nya betyg papper.. hälsat på gammal lärare samtidigt :)
Förbi ams, fullproppat med folk, så det var ingen idée!
fått samtal - möte måndag kl 14!
förbi älskade mormor och sa hej och fick en kram :)

Nu hemma.. Ska lägga mig framför tv;n en stund..
Senare ska jag på visning av en lägenhet och sedan en promenad :)

tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: nejaa, bara en av dom lite granna :P

2009-01-12 @ 16:47:09
Postat av: Maria

2009-01-12 @ 16:47:37
URL: http://marianehvvonen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback