2009-01-17 10:35:43 Kommentarer:[0]
Känner att det var väldigt länge sedan jag träffa pappa och syskonen, så igår bestämde jag mig för att åka dit..
Farmor kommer snart och hämtar mig, dom har jag inte träffat sen våras?
ska bli skönt att få det gjort, sagt hela hösten att jag ska hälsa på.. men det har bara inte blivit så. Men nu är det dags!
Kommer anntingen hem ikväll eller imorgon, vet inte riktigt..
Har inge pengar till buss, ska kolla om pappa har iasåfall stannar jag till imorgon..
första gången på hur lång tid som hällst jag ska sova utan älsk. kommer bli lite jobbigt.. men men, lär ju göra det ibland också.. :)

Nej nu måste jag skunda mig, dom kommer om tio min och jag har inte klätt på mig eller packat..


 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback