2009-01-15 17:53:50 Kommentarer:[3]
Satt och prata med Emma ett tag om mitt bekymmer..
Hon tyckte att jag skulle fundera och sa att jag känner mig själv bäst.
Och det gör jag, jag kommer inte klara av att både jobba och plugga samtidigt efter ett år av ingenting..
Det kommer sluta i att jag inte gör någonitng för att det blir för mycket för mig..
Nu vet jag att det finns dom som blir arg/sur elelr vad jag ska kalla det.. som vill mitt bästa..
Jag vet att ett jobb är jätte bra.. m.m..
MEN just nu, ska jag börja med att plugg apå heltid, och jag är jätte motiverad till det!
och när jag gjort det ett tag och känner att nu har jag tid och ork för ett jobb, då fixar jag det då!
4 februari börjar jag plugga på heltid.

Efter att ha suttit vid datorn ett tag så
tog jag med mig nisse och kameran , mötte upp emma och
kolla runt på Nya bruket och stan, kika lite :)









Kommentarer
Postat av: Anne

Ja, det är vettigt. Att använda mat till hundarna hela tiden när man tränar är ju som att muta dom, då kan dom ju lika gärna vägra för att dom nte får mat :P

2009-01-15 @ 21:07:08
URL: http://anonnone.blogg.se/
Postat av: blondstar

vad ska du plugga då? :) har du kommit in på nå program eller?

2009-01-15 @ 21:33:29
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar

aha, okej :) hoppas de kommer gå bra o att du trivs med de då :)

2009-01-15 @ 23:03:06
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback