2009-01-10 14:21:40 Kommentarer:[2]
Yepp! Dags för en ny design.. tycker denna är lite tråkig.. vitt vitt vitt. och lite svart..
Kommer troligtvis ändra mig när jag fixat den nya.. men.. den får vara ett tag..
tills jag fått den som jag verkligen vill ha den..

Hade också tänkt gått ut och gått idag igen.. men finns ju ingen som vill med?
Hade ju lätt kunnat gått själv.
OM jag haft en mp3 eller nått, så jag kunnat lyssnat musik medans!
men den jag hade gick ju sönder i sommras.. så, dags att köpa ny? :)

Prata med Madde idag också.. tydligen vart det ingen ridning imorgon..
men vi åker nog dit för att knäppa lite kort iallafall... det ska ju bli lite speciellt.
Kan inte berätta mer nu utan det får ni veta mer om en vecka ungifär! :)


Nej nu tillbaka till bloggen! :)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej! Jag har Epos Historia, Biologi B, Geografi A+B, Människan Socialt och Kulturellt och Webbdesign.. Är det någon du är intresserad av? :)

2009-01-10 @ 16:20:56
URL: http://sunshiine86.blogg.se/
Postat av: Ylva

Hej igen :) Jag har även fler böcker men jag har iof skrivit i dem men om det är någon extra så kan du ju få den mycket billigare så hör av dig om du behöver någon annan än dem jag nämne :)

2009-01-10 @ 16:23:55
URL: http://sunshiine86.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback