2009-01-25 21:44:55 Vardagen Kommentarer:[0]
står pizzan i ugnen, har gjort egen pizza här hemma..
i väntan på den ska jag skriva lite blogg och kolla runt lite
sedan blir det myspys med älsk framför en bra film och pizza ätande :)
Vi känne att vi behövde det idag.. i onsdags var T ut, i torsdags var jag ut, i fredags var T ut iegn och igår var jag ut igen.. så vi har inte gjort nått tlsm på några dagar.. knappt träffas!
Idag var vi värd lite pizza och film tittande :)

Nisse är med och myser han med! har fått smaka lite saker som finns på pizzan. han tyckte inte om banan, inte heller mozzarella ost.. men ananas och tomat, det tyckte han om :)
Var nyss ut med honom, gick i snn där ingen annan gått han bara försvann tills han hitta mina fotspår.. då börja han hoppa i dom :) skit roligt ser det ut.. ska ta med kameran nästa gång ska ni få se :)

I morgon ska jag kramla mig upp vid 9 tiden. ta mig ner på stan och göra massa ärenden..
sedan tänkte jag ta en promenad med Nisse ner till Mamma för att lämna singstar skivorna vi låna..
Så om du ser detta så behöver du inte komma och hämta dom.. :)

Nej nu ska vi duka fram.. pizzan är snart färdig :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback