2009-01-24 17:35:09 Nisse Kommentarer:[1]
Yes, idag fyller Nisse 1 år .. Grattis min pojk! :)
Köpte ett ben som var mjukt och massa smak i han bara älskar sådana.. så ska jag ta mig tid att åka och köpa en ny leksak åt honom.. Hans råtta har ju gått sönder, och dom har slutat sålt sådana på ikea?
han bara älskade den.. så ska leta på något liknande :)

Drog en snabbis till valbo för att fixa systemet till ikväll :) och vem var där. jo ROBIN från idol..
Måste han vara så snygg? var br anära på att dra upp kameran, men hejda mig när alla andra som stod där var 40cm kortare en oss....

Nu ska jag fixa och sedan Feeest :)


Hejs

Kommentarer
Postat av: Johanna*

Grattis till lilla Nisse :)

Mina tjejer har också en sån råtta :p

2009-01-25 @ 10:10:18
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback