2009-01-10 01:40:18 Kommentarer:[0]
Idag när T kom hem från jobbet vid 20.00 så var det första jag sa.. Kom hit och sätt dig!
ville ju så klart visa han lägenheten.. den var ju så jädrans fin!
Det var nog också den första lägenheten han riktigt fastna för..  :)
Så nästa vecka ska jag t areda på hur det blir.. om jag får börja plugga eller inte..
om inte så ska jag skaffa mig ett jobb. och det är nästa vecka jag ska lyckas med det!

Och om så blir.. så ska vi nog kolla på den lägenheten mera! :)

Sedan Lagade vi mat.. egen potatismos och strimlatkött stekt med champinjoner och cream fraich (stava?)
Riktigt gott vart det!!

Sedan hade T också köpt "chips" det är ju så att vi ska försöka vara lit emer nyttiga.. så det var nå special chips med mindre fett och sådant.. dom var goda.. smaka dock inte som chips :P
men jag vill ha nått att ät apå kvällarna..
ska nog köpa morötter imorgon och gnaga på. så himlans gott :)

Nu blir det sängen strax.. ska försöka komma upp i mer normal tid imorgon :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback