2009-01-20 21:59:56 Foto Kommentarer:[0]
Kom nyss hem, vart och handla lite mat , hundmat och hörlurar.. äntligen!
Nu kan jag ut och gå för mig själv, inet behöva vara beroende av att gå med någon... :)

Var förbi och lämna lite bilder till Mickan också.. hoppas hon vart glad :)

Nu väntar jag på att älsk kommer hem.. han är ledig imorgon och på torsdag! riktigt skönt.. får se vad vi ska hitta på.. blir nog att vi bakar lite paj imorgon..har länge pratat om att baka blåbärspaj..
sedan ska vi vell laga någon god mat! kanske försöka sig på egen potatis mos igen? ;)
På torsdag ska jag med Madde till valbo och gävle, shoppa lite..
har inte köpt kläder på 2-3 månader? och det är absolut inte likt mig...
eller, jag har köpt tre saker.. men de är ingenting jämfört med
hur jag brukar shoppa. och det har jag köpt för julklapps pengar/presentkort!



Madde fyller 21 år idag, grattis säger jag till henne!
                     Hon var här tidgare och hämta sin present..
 


... ett fotoalbum, med några bilder, och fler fack så hon kan fylla på själv med foton och framtiden! :)
Fick även en flska vitt vin!  Och så ska jag bjuda henne på en kryssning :) Hoppas du vart glad tjejen!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback