2009-01-20 00:35:14 Kommentarer:[1]
Ska strax sova, upp 08;45 imorgon, ska till IKEA med momor, morfar och mamma
och äta deras frukost (: sedan ska vi vell kolla runt lite...

sedan förbi komvux, dags att fixa det nu kanske, annars blir det försent!

Tänkte också kolla om det finns någon som vet vart man kan köpa Bh med C kupa?
Finns ju ingenstans, en snygg ska det också vara... dom jag hittat har vart fula och tråkiga!

Det var något mer jag skulle fråga, men tappa helt bort den tanken..

Min MADDE fyller år idaaaaag, blir det. 21ÅR, GRATTTTTTIS!
Hoppas du får en väldigt bra dag gums!!


Nu hoppa i sängen!


Nuuuu kom jag på! haha..
På fredag, feeest, i gävle för en gångs skull. Hänga på flickor... kommer blii svin kul.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

men haha c-kupa kan man ju köpa så gott som överallt, H&M har jättebra och söta och vill du ha lite bättre kvalitéets mässigt så åk in till twillfit i gävle, där finns det massor! Lindex har bra basfärgade och bra t-shirt behåar i c-kupa och tjaa på så många fler ställen behöver man väl inte leta på =)

2009-01-20 @ 16:29:37
URL: http://metrobloggen.se/alexandrafasth

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback