2009-01-12 16:52:52 Kommentarer:[2]
Mycket jag har vart tyst om på sistone. pga att jag vill inte att det ska bli massa prat förens allt är riktigt klart..
Men tänkte jag skulle berätta lite iallafall..
På torsdag 15 januari ska jag påbörja min utbildning.. på callup i gävle.
Kommer sitta för ett företag som säljer försäkringar.. (helt annat än att sitta och sälja telefonabonemang.. skööönt!)
Jag ska börja med att jobba kvällar och helger.. för att sedan jobba dagtid och bli "anställd".

berättar mer om detta efter första mötet på torsdag :)



Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för tipset, men jag kom bara till förstasidan. Va de möjligen en annons med Vita Möbler som rubrik? Isf hittade jag på den och jag har mailat på den! Hoppas att jag "får den" :D Tack!! Hade nog inte hittat på den om du inte tipsat :)

2009-01-12 @ 19:20:22
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Lina Nordahl

Hahaa, I know! :D

Det är vid bankomaten mittemot gamla busstorget, där vid Sibylla.

Frågan är varför dom har en spegel där! höhö

2009-01-13 @ 00:41:57
URL: http://linanordahl.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback