2009-01-26 18:51:30 Vardagen Kommentarer:[3]
Ska man hitta på? har bara suttit här hela dagen.. är svin hungrig också!
men vet inte om jag ska orka göra mat?
fast då får jag ifs någonting att göra... haha..

roligt inlägg det blir nu.. massa klag!

lär fylla på telefonen sen så jag kan höra av mig till folk..
vill göra någonting.. men ingen är inne på msn :(

Suttit och kollat lägenheter och hus.. vill verkligen flytta nu...
hittade ett hus för en vecka sedan som jag säkert går in och
kollar på en gång om dagen minst.. det är sååå fint.. fast inge bilder innefrån..
det är lite tråkigt.. hade gärna sett hur det såg ut..




Nej nu ska jag ställa mig och göra maaaat :)
Köttbullar med "kladdiga" makaroner

Kommentarer
Postat av: mamma

var har du hittat detta? pris? är det i stensätra? kram

2009-01-27 @ 07:01:04
Postat av: elin♥

Hej!

Just nu har jag en frågestund på min blogg

och jag vill gärna att DU deltar! : )

Svaren skriver jag senare som ett inlägg och jag

kommer att svara på dem så fort som möjligt!



Ha det bäst!

/ Elin =)

2009-01-27 @ 17:05:07
URL: http://eliwwn.blogg.se/
Postat av: Johanna*

Det är jättevanligt bland Chihuahuor att dom har svårt att tappa tänderna. Men det kan göra att bettet blir fel och så..Veterinären tyckte absolut att jag ska ta bort dom så måste väl göra det..



Låter lite som Doris också har..Kan ju vara gommen eller noskvalster..Jag vet inte alls, men du kan ju kolla :)

2009-01-27 @ 17:53:45
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback