2009-01-18 21:45:32 Kommentarer:[0]
Yes, kom hem för ett tag sedan..
Åkte med farmor och farfar till pappa i går på fm.. åt mat och fikade, sedan bagav dom sig hemåt och jag stanna för att umgås med familjen :)
Haft det jätte bra och trevligt. mot all färväntan!
Ingen dator, knappt någon Tv-tittande (pappa kolla för det mesta på skidor/Sport) .. varit ute och åkt pulka och haft kul!
Fcik presnt av farmor och farfar, har inte träffat dom sedan midsommar, har vart massa som hänt.. så har bara inte blivit av!
Fick julklapp av pappa, lite pengar och en bio biljett :) välbehövligt..
sedan fick jag också en klotång till Nisse.. kanske dags att börja klippa sjäv.. testa ska jag.. :)
fick jag också en körkortsbok, undra om jag kanske ska börja läsa? eller om jag ska trycka upp den i ansiktet på älsk när han kommer hem..  :P
Pappa prata också om någon kryssning, kommer inte exakt ihåg om det var 24h, eller var det 70h, något? Iallafall, för 4 personer, som jag gärna kunda få om jag ville! och det är vell klart! Gud så kul.. får se hur jag ska göra, om jag och älsk åker eller om man åke rmed några kompisar.. lär se vart och hur länge dom å0ker :)

Bilder från mina dagar hos pappa kommer.. :)

Tog bussen hem till mormor, och vi åkte och handla lite mat.. sedan tog jag cykeln upp till stan, sa hej till T och träffa mickan, vi gick till hemmakväll och jag köpte godis.. inte bra, men jag var "tvungen" godis sugen i två veckor nu! men jag har ju vart ut och vart och gått mer en jag brukar så bode ju bli lite förändring :)

Nu är det film på TV;n som gäller :)
T kommer hem strax från jobbet med mat :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback