2009-01-01 14:54:56 Kommentarer:[0]
Idag är det 2009

Tänkte jag att jag ska samanfatta året i bilder och lite text nu någon dag när jag får tid :)

Gårdagen var väldigt trevlig.
Börja med middag och fix här hemma, för att sedan ta en taxi till vallhov där själva festen var.
Jag tog det lugnt, medans andra vräkte i sig massa alkohol, cider, vin, öl och Hb.. haha!
Till slut vart det tolvslag och alla samlades ute, Swedda hade köpt lite smällare, och där stod vi allihopa och skåla. mycket trevligt!
Sedan var det dags för hemgång. och gud vad KALLT!
jag hade ingen tjocktröja och bara leggings, när vi äntligen kom hem hade mina fötter domnatbort och jag var helt röd! Det var bara att ställa sig i duschen med kokhett vatten på och sedan krypa ner i sängen med fleecfilt och täcke på!

idag vakna men pigg vd kl 11.00 och det var skönt att inte behöva gå ut med Nisse, utan han hade fått vart med T´s föräldrar under natten, och där dom hade vart var det inge smällare och allt hade gått bra. så kan kom hem för några timmar sedan, och gud så glad han var.. min bästa! :)


Nisse & hans pappa

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback