2009-01-15 12:11:56 Kommentarer:[1]
Jag har fått plugg sug.. känner att nu är det tid för det!
jag vill kunna plugga vidare och bli någonting..

vill inte behöva gå till arbetsförmedlingen där dom
säger att jag måste söka jobb som hör till mina erfarenheter..
där har jag ju slutat för att det inte passar mig!

Och vad är saken med att komvux har massa omvårdnadskurser?
alla vill vell inte plugga sådant?
Jag vill ha handelskurser!

Iallafall.. Jag känner ju mig själv bäst.
Men nu är det så att jag har inte gjort någonting på ett år, och ska jag börja jobba eller plugga?
har funderat på det i flera dagar, och när jag alltid gjort ett beslut förut så har jag alltid valt fel.
därför funderar jag så huvudet hoppar vell av snart.

Jobb och plugg?
Bara jobb?
Bara plugg?

Eftersom jag känner att sug på att plugga lutar det ju mer åt det hållet..
men jag vet många som blir arg och sur för att jag inte börjar jobba..
Mitt liv mina beslut.

och som sagt har jag inte gjort nått på ett helt år..  ska jag då börja plugga OCH jobba känns det som om det blir för mycket på en gång? kanske ska börja plugga och om jag känner att det skulle passa med ett jobb efter ett tag kan jag fixa det då? eller..

HJÄLP!




Igår kom älsk hem efter jobbet, med en KAMERA.. äntligen! :)
så nu kommer det bli massa bilder här på bloggen :)

igår när batteri hade laddat klart, var det "fotostudio" här hemma.. haha gud så kul vi hade!
Ni ka få ett smakprov på Nisse ;


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ibland när det handlar om val i livet så behöver det inte finnas ett sätt som är rätt eller fel. Man chansar och provar.. ibland går det bra och ibland inte så bra. Det är inte alltid så lätt att "hitta rätt" på en gång! Du behöver inte känna så stor press på dig. Du har ju faktiskt provat många vägar och inte bara ståtto och stampat på samma ställe hela tiden!!

2009-01-15 @ 18:34:12
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback