2009-01-21 13:38:35 Vardagen Kommentarer:[2]
Älsk börja snacka om hår igår, han skulle behöva klippa sig, och färga sig säger han, men killar tycker jag kan ju lika gärna färga hemma, finns inte så mycket att göra med det, om man nu inte vill ha någon speicell färg så att säga..
Men T ville bara ha mörkare..

sedan fråga han mig om jag hade ville klippa och färga, och det är vell klart jag vill, vem tackar nej till sådant? :P
skulle vilja klippa till någon frilla, mitt hår ser bara dött ut nu... och så skulle jag vilja göra en avfärgning och få färgen som bree van de kamp i DH :) så sjukt fint!! så får vell se vad som händer med mitt hår nästa vecka..

eller så färgar jag det mörkbrunt och förlänger dte igen.. är bra sugen, jag passar verkligen inte i korthår, fast dom allra flesta tycker det.. men jag vill tycka det själv.. jag tror att du själv ser bäst vad som ser bra och dåligt ut!
Fast ska nog fråga frissan vad hon tycker jag skulle se bra ut, dom om NÅGON borde ju veta, sedan får jag avgöra själv :)


Kommentarer
Postat av: Johanna*

vart förlänger du ditt hår någonstans?

2009-01-21 @ 15:05:07
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Johanna*

Okej, har hört att det ska vara billigt där..

2009-01-21 @ 15:17:02
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback