2009-01-16 16:42:24 Kommentarer:[1]
Det vart till slut att jag valde att börja plugga till att börja med..
Några av er vet ju också att jag har haft funderingar på eget.. dock är det inget jag kan göra.
Men jag har en kär vän som har stora funderingar på det, som jag också har sagt till henne är jag villig att hjälpa till när hon behöver med allt! det är bara att hon säger till.. så det är ju en bra erfarenhet, ganska bra att ha medans man pluggar också.. så slutändan kommer det här också bli bra!
Jag tror jag valde den rätta vägen denna gång, fast jag vet att måna vart lite "sur" på mig för att jag valde denna väg, men jag gör det för att jag vet hur det skulle sluta annars, eller, nej jag vet inte. men jag tror!

Idag sluta älsk tidigare, så kom hen hem med ett par bigga, feta hörlurar.. För ikväll som vissa andra kvällar, ska hans bror, kanske någon kompis komma och spela NHL (tv-spel) och finns det nå tråkigare en att sitta här vid datorn och höra deras skrik.. skulle inte tro det..
Så han fixa ett par hörlurar, så jag kan få ligga i sängen och mysa med Nisse framför en film i datorn, utan att behöva höra dom... TACKAR!

Grattis Hjalmar, på sin namnsdag också :)




Har också städat Toaletten idag. fy vad smutsigt det blir på en gång där inne! fattar inte hur? damtussar efter några dagar bara.. äckligare får man ju leta efter!
Satt och på en tvättmaskin :) gudomligt  skönt med tvättmskin i lägenheten!

Senare tänkte jag också ta en promenad hem, och förbi mickan.. skulle behöva hämta ramar till mina bilder hemma..
Hade tänkt rama in några bilder och ge till pappa och farmor.. länge sedan dom fick bild på mig.. Och eftersom jag beställt 100biler för bara 29:- så kan man ju lika gärna ge bort som en liten present :) länge sedan jag såg dom.. har också tagit ur en bild på Nisse som Maja (syster) ska få :) hon vart helt hysterisk när jag sa att jag skulle komma, och att jag skulle sova kvar en natt :)




Idag, går mina tankar till dig min vän!
du kommer klara detta, det vet jag!


Kommentarer
Postat av: madde

Hej

Tack vännen=)



Kram

2009-01-17 @ 14:33:41
URL: http://madeleneottnargard.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback