2009-01-20 17:31:28 Kommentarer:[0]
Hehe vart lite fel i förra inlägget..

sorry Alexandra.. såg det när du hade svarat på det..
ja C-kupa är rätt lätt att hitta.. men det jag mena var D- kupa!

Jag hittade en idag på khappal. men inte kunde jag ha den heller?
ska det vara så svårt att hitta BH;ar?
och jeans.. köpte ett par jeans för några veckor sedan. skit snygga och billiga på BikBok, idag kan jag dra dom ner utan att knäppa upp dom! nu ligger dom i torktummlaren, hoppas dom blir mindre!!


Gick upp 08;45 i morse.. trodde inte jag skulle komma upp..
sedan bar det av till Ikea och åt frukost, kollade runt lite..
inte hänt som mycket annat idag.. funderar att at en promenad upp till stan och sola lite..
skulle behöva både promenad och solning!
så jädrans drygt väder bara!


Om ni vill se bilder, så är dom flesta inlagda på min facebook!
lägger inte in alla här. :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback