2009-01-08 12:02:08 Kommentarer:[2]

Vad heter ni? Sofia & T
Hur träffades ni? På krogen..
Hur länge har ni varit tillsammans? 1,5år ungifär.

Är ni förlovade? Nej

Bor ni ihop? Ja

Har ni barn? Nej.

Har båda körkort? Ingen av oss.

Isåfall, vem kör bäst? inte en aning.

Kommer du ihåg er första kyss? Jo. haha!

Vem sa "Jag älskar dig" först? Tror det var T.

Vem är äldst? T

Vilka stjärntecken är ni? Jag och T är  båda kräftan

Vem fyller först på året? T

Vem är längst? T

Vem sjunger bäst? T så klart :P
Håller ni i handen på stan? Nja.. hänt ett par få gånger.

Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej :P

Kände ni varann innan ni blev ihop? Njaa.. klart man lär känna varandra innan man vet om man är rätt eller inte?

Vad har ni gemensamt? Haha, jadu. vi är väldigt omtänksamma båda två.

Blev du kär i första ögonkastet? Jaa :)

Har ni någon speciell låt? Jag tror inte det?

Har ni några "fri kort"? Va? Nej?

Har ni stora framtidsplaner? Beror på ;)
Har ni gråtit i varandras armar?  Jaa, flera gånger i sommras.
Har ni varit utomlands tillammans? Åland om det räknas?

Vilket är ert bästa minne? har massa bra och fina minnen!

Vem lagar bäst mat? T, han är ju kock (: fast jag är bäst på att laga mat jag tycker om.. kräsen som man är :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Mys framför tv o dator.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej, inte alltid.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? njaa..

Blir du lätt svartsjuk? Mjaa. beror ju lite på.

Brukar ni bråka? Mycket småtjaffs till o från, men så måste de väl vara.

Ringer eller SMS:ar ni mest? SMS:ar, T jobbar mycket..

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hm, jag gillar hela honom! :)

Vad använder ni för preventivmedel? Jag har P-stav.. men snart åker den ut! :D
Brukar nån av er prata i sömnen? Nja, det händer :)

Kopiera gärna o gör en egen! Skriv sedan en kommentar så ska jag läsa :) Roligt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: Åh, tack så mycket :)



Jag snor den där listan över jag :) hihi.

Kram!

2009-01-08 @ 12:21:54
URL: http://marianehvvonen.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag snor den jag med :D kram

2009-01-08 @ 12:30:09
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback