2009-01-14 12:38:47 Kommentarer:[0]


är dom inte för söta.. till sommaren förhoppningsvis. då vill jag ha en lite större hund en lill nisse..
och just brun labrador ligger nu etta på min lista.. fast den listan ändras hela tiden tycker jag . haha!


Gick upp 09;30 idag, ut med nisse och sedan var det vell meningen att vi skulle fota, emma? hon ligger vell och sover.. eller läser en bok, eller gör någonting annat..för hon är inte inne på msn, och jag har inge pengar på telefonen.. ikväll. förhoppningsvis, har jag pengar på telefonen :)

Skulle vilja åka hem och städa klart och m¨la klart allt, och det är jätte fint väder ute..
men jag hatar att göra saker själv.
ingen kompis som skulle vilja ställa upp?? :)
trodde min kära vän Madde skulle hjälpa mig.. meeen, ingen madde har hört av sig :/
skulle behöva rensa massa, vad jag ska ha kvar och vad som ska slängas/säljas.

Lär komma ihåg att säga upp lägenheten denna månad också!
tiden går så fort, men endå så sakta?

Nej, imorgon ska jag upp tidigt igen, upp till komvux och skriva in mig.. kolla bad jag ska läsa för ämnen och hur det ligger till med massa saker.. så imorgon är det full fart :) skööönt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback