2009-01-06 16:06:29 Kommentarer:[3]
Mormor, jag kommer förbi dig imorgon!!


Var ju meninegen att jag och Mickan skulle ut och gå idag, men både jag och hon vakan så sent.
så blir promenad ikväll.. får se om jag får gå själv eller om Mickan följer med, UT ska jag :)

Jag har också lyckats gjort Kladdiga makaroner (läs; stuvade makaroner)
2 dagar i rad har jag lyckats :D

Ska nog ta och sälja lite saker som jag har hemma i lägenheten..
Sängarna är det ju bara att kasta..
Soffan ska säljas, en vit Tomelilla om någon är intresserad..
Två hyllor från ikea, LACK, vita + ett LACK bord, fykantigt. paket pris; 150:-
sen vet jag inte om det är så mycket annat som man kan sälja..
Min byrå, men den vet jag inte om jag ska ha kvar?
jag älskar den, men vet inte om den kommer passa.


Nu ska jag lägga mig och mysa med T framför tv; med massa vänner´s avsnitt :)

Kommentarer
Postat av: Anne Vikstrand

Ja, jag trivs inte i lägenheten :( Det ligger utanför stensätra :) Ni kan få kolla på våran, vi ska sälja den, en tvåa :)



KRam

2009-01-07 @ 11:35:55
URL: http://anonnone.blogg
Postat av: Anne Vikstrand

På hemnet.se :),men det ligger dåligt med lägenheter där också :s Ja först tyckte jag också att det låg långt från stan. Men det går ju faktiskt ganska mycket bussar från årsunda och det kostar bara en hundring med taxi från stan och till hantverkarn :D Tycker det är synd att jag inte trivs faktiskt, fina lägenheter och fina prommenad vägar här nere på gunnars udde och trebo :) Haha, tänk om man fick göra som man ville UTAN karlar, ibland förstår jag inte ens hur dom orkar lägga sig i :p

2009-01-07 @ 12:04:54
URL: http://anonnone.blogg
Postat av: blondstar

okej, jo de är ju en bit! båda vi har körkort så vi har ju inga problem alls att ta oss nånstans.. så vi har många som skulle vilja bo här men dom bor nrmare stan nu o vill inte flytta :P själv skulle jag gärna bo nära stan oxå, men nu flyttar vi dörren mittemot, känns skönt när jag kommer vara höggravid o slippa bära o så :)

2009-01-07 @ 12:09:31
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback