2009-01-23 21:41:02 Vardagen Kommentarer:[1]
Igår var jag upptagen HEEEELA dagen, börja med att madde hämta mig vid 12 drog till gävle för att lämna en kompis till madde, sedan tillbaka till valbo, korv på ikea och massa titt i affärer, hittade INGENTING fanns verkligen ingenting..
Det enda jag köpte i valbo var ett par skor, var halva priset och mina uggs är sönder så lära ha ett par nya skor som det bara är att sätta på sig när jag ska ner på stan eller ut med Nisse..

Sedan drog vi till gävle, hittade ett par "leggings" som ser ut som svarta stentvättade jenas, med fickor och allt, men det är Leggings.. hur skönt som hällst! nå mer en det vart det inte.. fanns verkligen ingenting i affärerna, bara massa slut rea och sommar kläder.. inte den bästa tiden att köpa kläder... sedan var det dags för Madde att gå utbildning jag satt och vänta en timme, sen fort hem, köpte mat och stress åt, skynda oss och hämta Marie och Alexandra sedan hem och festa.. Det var väldigt trevligt!! sedan in till gävle och massa dans..

Nu kommer det nog dröja innan jag går ut igen.. känner inte att det är lika roligt längre...

Idag när jag vakna.. Hade älsk fixat TWILIGHT filmen..
Alltså helt sjukt bra film, ni som inte sett den. SE DEN...
Går inte ens att förklara med ord hur bra den är..
jag får ont i magen bara av tanken att tvåan kommer ut i november, hur ska jag klara det?
den bevisar att hur mycket "fel" hur mycket konstigt det en är med en människa så är den värd att tro på!
JAG ÄLSKAR DEN!!

Imorgon ska jag tvinga T att kolla på den..
Och jag ska strax se den igen! kan verkligen inte låta bli..
Jag bara sitter och grinar och får ont i magen..
Och varför måste han vara så snygg.. och dragningskraften..
alltså Neeeee jag får snart nå fel. måste se den igen!! :)   NU......

Kommentarer
Postat av: Emma

den är fan UNDERBAAAAAAR!! :)

2009-01-23 @ 22:00:21
URL: http://somethingbyemma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback