2009-01-05 15:01:43 Kommentarer:[3]
Stod i duschen nyss och funderade..
Jämt när jag står i duschen, när jag ska någonstans elelr när jag helt enkelt inte sitter vid datorn..
då brukar mina tankar gå till bloggen, vad ska jag skriva för inlägg idag, ska jag skriva om det, eller kanske det?
Men när jag väl sätter mig för att skriva blir det aldrig som jag tänkte, som när jag stod där i suchen och fundera..
Och jag stod också och fundera på en överskrift till detta inlägg, hitta på ett jätt abra, men när jag nu satt mig för att skriva kom jag inte på vad det var? Såååå bra var det .. haha!


Iallafall.. Jag har börjat känna mig gammal, märker verkligen att ni är man vuxen.
Många i min omgivning har eller ska få barn.. är det en väldigt tidig ålder eller är det normalt för att vara 2009?
Sitte rman och kolla på bloggar, med unga mammor, eller kompisar som har fått och ska få barn..
Och jag börjar känna en viss press?
Och det vet många av mina närmaste också.. :P
Sedan har man ju alltid haft den där drömmen, sedan man var liten. att man vill ha barn samtidigt som sin "bästa vän".. är det så fortfarande?

Jag har i dagsläget ingen Bästa vän, jag har många bra vänner. men Gud så roligt jag skulle tycka om man fick barn någorluna lika med någon av dom..
tyvärr är inte någon av dom i samma läge som mig..
Och när vet man att man är redo?

Har många kompisar som blivit gravida som tonåring och fått gjort abort.. Jag har aldrig kommit till det beslutet.. är det kanske för att jag varit extra försiktig? jag är så rädd att jag inte ska kunna få barn i framtiden.. bara jag som oroar mig säkert...

Hur tänker ni som är med barn
Eller ni som har fått barn, innan ni fick barn..
Hur tänker ni ang ekonomin? om ni inte har jobb... eller hur fan gör man? Hahah!

Massa funderingar och massa dravel..

Kommentarer
Postat av: blondstar

nu har jag skickat bilder :)

2009-01-05 @ 16:14:20
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar

ja, så tycker jag med! den nya vi ska flytta in i är mycket rustad, så då blir det tråkigt att tapetsera, för de är inte tapeter vi vill ha även fastdom är nya :P men fundera o prata lite ni, så får vi se vad gubben/tanten som kommer o värderar på onsdag säger. så kanske ni vil titta sen om ni känner er intresserade? men det är i alla falle en ljus, trevlig 2a. jag hade tänkt måla alla dörrar vita istället för träfärgade så blir de ännu ljusare, men nu flyttar vi o där va de vita dörrar :) men fundera ni så hörs vi ! puss

2009-01-05 @ 17:11:57
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hallå vore bra att beta av alla skulder först till mormor tex hon söker dig men utan svar hör av dig till henne nu!!!!!!!!!!!!!!!!

20 år utan jobb hallå vuxet tänkande vad kostar ett barn ? och 2 hundar i försäkring för så tänker en vuxen. en hund kostar ca 100kr mån och du fråga om mat pengar efter 2v ogenomtänkt, inget barn före jobb det vore orealistiskt..kramizzz från en erfaren mor

2009-01-06 @ 01:57:41

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback