2009-01-02 19:08:40 Kommentarer:[1]
T kom hem vid 2 tiden med MAAAAT! :) sallad från monroe´s, super gott!
själv hade han köpt korv med mos till sig själv. han somna några timmar här bredvid mig, tills han sedan var tvungen att åka till jobbet igen, samtidigt som han åkte iväg till jobbet cyklade jag hem för att fixa med kläder, som IGEN ligger över hela lägenheten.. jag fattar inte hur jag lyckas!?
fick med mig två pappakassar och en stor väska med saker tillbaka..
För er som inte vet, Vi ska bli sambos :)
Men kommer ju inte riktigt kännas som sambos förens vi skaffar en lägenhet tillsammans.
Men eftersom jag nu sovit här hemma i en hel månad så tyckte vi att det var bäst att göra så..

Så nu har jag en lägenhet på stan ståendes, möblerad, någon som vill hyra? :)

Nu sitter jag här hemma ensam, jag vill också ha ett jobb att gå till! finns ju verkligen inte ett enda jobb här runt omkring
sitter och letar hela dagarna.. kanske dags att fundera på att flytta bort härifrån?

När jag cyklade hem nyss så börja dom smälla smällare, HUR FAN TÄNKER VISSA FOLK?
Inte för att Nisse verkade bry sig alltför mycket.. men jag vet att många andra hundar inte alls klarar av smällare!!

Nu börjar snart tredje filmen av sagan om ringen, dags att hämta vatten och mysa ner i soffan! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

jo det är just den hårfärgen jag också skulle vilja ha.. men jag vågar inte bleka håret och förstöra det om jag inte skulle trivas i det:/

2009-01-02 @ 21:07:58
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback