2009-01-21 22:18:29 Foto Kommentarer:[0]

1. Tre namn jag lyssnar till:
Sofia Fia Forslund

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
det håller jag tyst om ;)

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
min vikt just nu..

4. Detta är jag rädd för:
clowner & höga höjder

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Dator, säng och en puss från älsk :)

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Hålla reda på pengar,

7. Detta tycker jag om att göra:
Sitta framför datorn

8. Detta vill jag göra just nu:
lägga mig i soffan med älsk och mysa9. Bästa känslan:
när man får som man vill

10. Värsta känslan:
när man inte får som man vill

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Charm, Humor & ett fint leende.

12. Är jag kär just nu?
Yeees!!

13. Jag vill gifta mig...
På en strand någonstans utomlands!

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Resa & bara leva mitt liv.. slippa allt MÅSTE

15. Min käraste ägodel:
Nisse såklart!

16. Något jag vill ha i present:
En symaskin, TACK!

17. Detta har jag på mig just nu:
Mysbyxor och myströja

18. Favoritkläder:
Leggings, längre linne och en tjocktröja.

19. Favoritdjur:
Hund så klart!

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Pop, Rock, R&B, HipHop

21. Favoritlåtar just nu:
T.I. Ft. Rihanna - Live your life & Lady Gaga - Paparazzi

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
När jag gick i skolan tyckte jag nog att allt var tråkigt.

23. Stjärntecken:
Kräftan

24. En bok jag älskar:
101 saker du bör veta hur man gör.

25. En film jag älskar:
Step up 1 och 2

26. Tv-program jag gillar:
våra bästa år? , ceasar milan, inrednings program & unga mödrar

27. Favoritdoft:
Dolce&Gabbana

28. Detta äter jag gärna:
"Kladdiga" makaroner med köttbullar!

29. Dricker helst:
Juice, cola eller vatten!

30. Favoritgodis:
Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Hawaii

32. Färg på mina ögon:
Brun

33. Min längd:
169 sista jag mätte

34. Jag tror på:
Mig själv

35. Jag spelar:
Inte någonting..

36. Person jag beundrar:
Mormor

37. Så här bor jag:
i en etta med älsk, dock har jag en egen etta, som står helt TOM.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
INGA, stolt :)

39. Det här tänder mig:
Hur han tar på mig

40. Det här gör mig avtänd:
folk som inte kan ta initativ!

41. Favoritfärg:
Brun och vit

42. Favoritcitat:
- Ett fyndigt ord bevisar ingenting

43. En hemlighet jag vet:
En hemlighet är en hemlighet

44. Bästa present jag fått:
Fått många bra och fina!

45. Senast köpta skiva:
Hm.. har nog aldrig köpt mig en skiva, det har jag bara fått! :)

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina händer

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Det mesta nu förtiden..

48. Udda förmåga/egenskap:
Har nog inge sådana saker?

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En fågel, kunna se livat från en annan vinkel.

50. Vad lyssnar du på just nu?
Pink - Sober

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Ätit ute med älsk,

Handlat dryck till imorgon,

nu sitter jag i sängen och

vill att alla ska gå hem så jag kan göra vad jag vill :)

52. Var är dina föräldrar födda?
Gävle BB

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Ny uppdatering för internet

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Har ingen..

55. När badade du i en pool senast?
Sommras, magaluf!! miss it.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Nej, aldrig!

57. Hur många barn vill du ha?
2-3st

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
där dom bara skriker!

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Inte en susning, blankt? orka!

60. Vad har du för TV-kanaler?
Massa

61. Har du åkt moped någon gång?
Jo tack.

62. Har du busringt någon gång?
Jepp

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej, har inte ens ett körkort!

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
ALDRIG I MITT LIV!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Usa? Thailand?

66. Har du en egen trädgård?
Nej, men skule inte tacka nej till en.

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Bra fråga.. har inte så stor koll..

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Nej...

69. Badkar eller duschkabin?
Dusch!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Eys, hette den så?

71. Favoritpizza?
Hawaii special

72. Chips eller popcorn?
Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?
använder inte läppstift, håller mig till lypsyl!

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
T & vi åt på Sibylla, jag åt kyklingburgare och T åt korv med mos.

78. Favoritchoklad?
marabouuuu...

79. När röstade du senast?
När jag var 18

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
I sommras.. mumms!

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Mja, men inte själv. med mitt innebandylag..

82. Är du bra på matlagning?
Ja, det funkar, skulle inte takca nej till mer fantasi?

83. Klarar du att tanka själv?
film och musik, Ja. aldrig testa på en bil.

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej

85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Jaa..

87. Vad var det senaste du handlade?
Tuggumi!

88. Har du kräkts offentligt?
Ja, bulgarien -06

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Kärlek

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Jaaa!

91. Har du ringt något betalnummer?
Nej

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Mamma, när hon hade fått Hjalmar, 2½år sedan

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Ja

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
"inge batteri" tror jag?

96. Vad har du i din väska?
Massa SKIT

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Klär av mig...

98. Vad är du tacksam för idag?
Min Hund Och Mitt Liv Med T!

99. Var hittade du den här listan?
Någons blogg?

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Emma, "Pitten", Johanna


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback