2009-02-06 12:30:33 Vardagen Kommentarer:[0]
Emma hörde av sig igårkväll och undra om jag hade lust att följa med och köra runt marie och sanna, dom har ingenstans att dricka så dom fick sitt ai bilen och dricka.. Haha!
Det var trevligt iallafall, vid 00;30 lämna vi dom på slick och körda reka vägen hem och hämt aNisse sedan till vallhov och lämna bilen.. Sdan vart det en läng promenad hem, skönt som tusan!
Var död när jag kom hem, vart sängen direkt.

Skulle vart hem vart hem och fixat idag, Elin och hennes kille skulle komma och kolla min lägenhet, men jag är sjuk och orkar knappst ta mig ut i dett asnöväder.. eller jo ut med Nisse på små rundor. inte mer en så!
stackarna.. han skulle behöva fler promenader, men jag är sååå seg! och vill inte vara ut för mycket när jag är sjuk!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback