2009-02-19 12:31:22 Foto Kommentarer:[1]
Sitter bara och väntar på att jag ska gå ner på stan..
Ska och görs lite äreenden, för en gångs skull :)
Först och lämne ett papper på kontoret, sedan till ungdomsmottagningen
Lär kolla med dom hur jag ska göra med p-staven, den ska ju tas ur till sommaren.
då den suttit 3 år! var dit förra sommaren och vela tu ur den, var så trött på den, och samma nu.
Iallafall när jag var där förra sommaren så fick dom inte ur den på umo, så fick en tid på sjukhuset.. men vart aldrig att jag gick dit, jag ångra mig av olika skäl.
men nu ska den ut..
Känner också att jag inte sk ata några andra preventivmedel, har gått på preventivmedel sedan jag var 14år..
känner att båd ejag och min kropp lär få vara sig själv ett tag!
under dom här tre åren har jag kanske haft lingonvecka 4gånger..
Nu ska min kropp få bli normal.. det finns ju andra skydd!

Efter besöken, ska jag släpa mig hem till min lägenhet och städa och fixa, FÖR, ikväll kommer min bästa Sofia!
Har inte träffats på jätte länge! är det 1½år eller 2 år? lång tid är det och jag saknar henne så grymt mycket!
vill att hon ska flytta tillbaka!!!
Får se vad vi hittar på, hon stannar bara till imorgon förmiddag!
så vi stannar nog i sängen hela natten för att bara prata!! :)


Kommentarer
Postat av: sofia

hej älskade vän. Nu är jag hemma i Piteå igen.. väntar på dig ;)

2009-02-23 @ 15:04:55
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback