2009-02-25 12:19:51 Vardagen Kommentarer:[0]
J gud så trött jag är idag..
Har massa saker jag skulle behöva göra, inte skjuta upp det mer!
men jag är så trött, skulle kunna lägg amig och sova 3-4 timmar till.
Jag vill ha mina pengar nu så jag kan börja gymma och äta lite bättre, då borde jag bli piggare.
som det är nu, det funkar inte! absolut inte.. känns som om jag verkligen skiter i allt som jag inte borde skita i!
inte bra inte bra.. bara för att jag är trött och inte orkar.. 

Jag vill bara att dom ska höra av sig ang jobb och lägenhet i uppsala. komma härifrån och starta ett "nytt" liv.
Jag orkar verkligen inte med Sandviken längre, blir sur när dom flesta i min närhet går och säger åt mig att söka jobb, m, m.  det finns inge jobb i sandviken.. stod i tidningen igår att dom tillochmed ska sparka 20 heltidstjänster från handikappsomsorgen och personligassistent..
Kan man ens få jobb på mc donalds i dessa tider? skulle inte tro det,
Det är helt omöjligt!

Nej nu Fixa och kanske ta mig från soffan ner på stan? 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback