2009-02-27 13:38:33 Vardagen Kommentarer:[0]

Av någon anledning är jag inte alls på humör!?
Vill bara lägga mig ner under täcket och vakna till våren!
kan sommaren försvinna..
Skulle behöva ta mig hem och fixa lite..  men jag vet inte.. orkar inte röra på mig känns det som. :/
får se om jag orkar ta mig ut ikväll.. jag vill, men inte mitt huvud eller kropp, och knappast mitt konto.
tror det är därför jag är på dåligt humör.
det har inte funkat på 3 månader nu.. pengarna jag skulle fått i
slutet av januari har jag fortfarande inte fått.. hur tänker dom då?
Fick reda på i veckan också att jag nästa vecka går in i jobbchansen
för ungdomar, Äntligen. får jag ju iallafall pengar i tid därifrån!

Satt nyss och kolla på lägenheter.. för nu när min lägenhet är uppsagd är vi tvungna att fixa nytt boende, kan inte smälla in alla saker här..
Och jag hittade en jätte fin! den vill jag ha!
Så får se vad älsklingen säger när han kommer hem!
Lär målas om lite och så, men vi har sagt det att så länge köket och badrummet ser bra ut så går det bra. för det är det dyraste att rusta.
och jag bara älskar den här lägenehten, bra hyra också!





Nis om ville ha hjälp med bloggen, adda mig på msn.
[email protected]
och skriv hur ni vill ha det. :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback