2009-02-05 13:31:16 Vardagen Kommentarer:[5]

Igår vart det inte alls mycket dator sittandes för mig, min kära pojkvänn var ledig från jobbet och satt vid datorn Heeeeelaa dagen, FÖRUTOM, då jag åkte en snabbis till valbo för att inhandla en byrå. nej då hade han sovit? Jag fick inte ens skriva i min blogg 5 minuter.. viktigare med poker?
Ibland kan jag bli så sjukt irriterad på vissa små saker..
Samma med alla hjärtans dag då ska men vell göra nått tillsamman, tycker jag iallafall!
Men där hade vi inte heller samma åsikt,nej han har planer på att åka upp till fjällen med sina ompisar som han jobbade med där förra året! och det säger han NU?
Ååååh vad irriterad jag är på det.. den dagen betyder väldigt mycket för mig, den dagen tycke rjag att man verkligen ska visa hur mycket man älskar den andra personen.. göra någonting roligt!!
Rolig pojkvänn!

Vad tycker ni om alla hjärtans dag ?
och vad brukar ni göra?


Köpte som sagt en byrå igår, som jag börja skruva ihop, SJÄLV.
Kanske inet dne byrå vi hade tänkt oss, men den får duga så länge, är så trött på att ha kläder överallt.
Får ta min byrå eller köpa en ny när vi flyttar.. här får ni en bild på den iallafall;



Fast när jag nyss var klar och skulle göra sista lådan, då ser jag att jag tagit fel "skruv" i BÖRJAN.. aldrig at jag sätter mig och skruvar i sär den, den får försöka klara sig utan den skruven :P

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag håller med dig.. Alla hjärtans dag tycker jag att man ska fira tillsammans OM man har en partner.

Det är kanske inte en så viktig tradition men jag uppskattar den otroligt mycket!! Själv ska jag skicka ett brev till michael på alla hjärtans dag :)

2009-02-05 @ 13:49:37
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Johanna*

Vi brukar inte göra nått specielt, bara umgås och så får man kanske en liten present bara :) Inge märkvärigt

2009-02-05 @ 14:13:20
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Johanna*

Vi brukar inte göra nått specielt, bara umgås och så får man kanske en liten present bara :) Inge märkvärigt

2009-02-05 @ 14:13:21
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: mamma

14feb fyller mormor då kan vi hitta på mys med henne kramizzzz

2009-02-05 @ 17:18:12
Postat av: Mickan

Alla hjärtans dag är som en helt vanlig dag =) det behövs igentligen ingen speciell dag för att säga hur mycket eller visa hur mycket man älskar tycker om någon..det ska man visa varje dag =) Alla hjärtans dag är en dag för butikerna att tjäna pengar. Såklart det kan vara lite mysig att hitta på något. men 14 feb är bara 14 feb =). Men det är bara min åsikt :P men nu är ju jag singel och bitter med ler heheh förstår dig men tänk inte så mycket på det, det är bara en vanlig dag =)

2009-02-05 @ 18:46:30
URL: http://mickand.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback