2009-02-28 13:14:43 Vardagen Kommentarer:[2]
Igår drog jag mig hem till Mickan där var också Josse,
vi gjorde ordning oss och sedan drog til till en "förfest" precis
ovanför kharma, så när dte sedan var dags att gå, var det
bara att gå ner för trappan. riktigt skönt.
Och det var jätte mycket folk ute, och riktigt bra musik!
Bra kväll! Och nykter var jag, Mickan och josse
trodde jag också skulel vara nykter...
Men när vi kom ut var det inte riktigt nyktert där inte :P
drog hem och sov på en gång, och länge sov jag..
vakna vid 12 idag.. Nu ska jag snart ta och fixa iordning mig igen, Kalas.
Många som fyller år idag. Lina, Adam, Niklas Sandra och Cissi..
Men Kalas jag ska till, är Adams, min kusin :)
Nisse får ej följa med, diva löpte tydligen.. :/

På tal om Nisse.. I morse när jag vakna står han och juckar, i luften!
sätter ner han på golvet tar av han "piss"skyddet, och ser att han har "bånge"
ser ut som då dom paras och lillsnoppen är helt ute och jätte stor.
så börja lugna ner honom för att det skulle går ner, sedan fick han gå
ut och kissa, men den har fortfarande inte gått ner helt..
han har ju även börjat gått och skvätta hela tiden,
så funderar på om hunden under oss är en tik och löper...
Inte roligt!!

Kommentarer
Postat av: blondstar

fast jag vill inte ha träluckor o inte ed där golvet heller, men de är helt nytt :P så de får sitta :) jag lär väl mig :)

2009-02-28 @ 21:31:06
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar

jo han har en etta här.. hans nr är 0737781475

2009-03-01 @ 07:17:21
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback