2009-02-13 11:36:15 Vardagen Kommentarer:[1]
Igår kom mamma förbi med tabletter från Thailand, vart absolit inge bättre mådde som någon lastbil kört över huvudet på mig så fort jag rörde mig, kallsvettade, halsen helt igen svälld och feber. Heeela dagen lång, fast jag tog dessa tebletter.. Så till slut vart jag sur och sa till T att imorgon går jag och köper alvedon, dessa funkar ju inte!

Men, idag.... mår jag bättre!
Inte bra, men bättre!
min kropp känns friskare, fortfarande kvar allt det där jag snacka om tidigare, men mycket mildare..
Nästan så jag skulel kunna orka t aoch städa och tvätta lite :)

Idag slutar älsk kl14. undr avad vi ska hitta på.. kanske fixar någon film att se på :)
det får vi se.. nått lär vi göra.. för imorgon, då är det alla hjärtans dag, då ska jag vara någorlunda frisk och åka till min älskade mormor! sen blir jag nog där hela dagen, T skulle tydligen ut, Ja ni hörde rätt. på alla hjärtans dag! :(

Jag vet att alla har olika åsikter om detta.. men som ni kanske förstår är detta en för mig en pardag, en kärleksdag.
och jag blir bara deppig av tanken att han ska ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

forsätt ät upp de få tabletter du fick de är exat samma som alvedon:) ingen dundermedicin alltså.inget som biter på virus som du lider av:(

ses imorgon

2009-02-13 @ 13:02:23

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback