2009-02-10 08:23:10 Vardagen Kommentarer:[0]
Somna vid 23;oo igår, äntligen en tid kväll.. dock har jag vaknat några gånger.

Gick upp 7 imorse.. var VÄLDIGT länge sedan man gick upp den tiden!! så nu hoppas jag att jag kan försöka hålla dom här tiderna.. förmodligen kommer jag vara jätte trött senare och somna en stund.. men får försöka hålla mig vaken :P

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.. Prata med kusin igår hon undra om jag ville komma dit och hälsa på..
men en sak jag ska göra är att gå fram och handla lite.. drygt att det är en bit till affären, men tar förmodligen bussen, Sebbe hade tydligen haft krupp förra veckan.. och så är det riktigt kallt ute nu!

Inte har det kommit något gossip girl avsnitt heller :/

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback