2009-02-15 12:05:10 Foto Kommentarer:[0]
Dagen börja med att jag vakna vid 9 tiden, käkade frukost, vid 10 tiden ringer mormor och jag lär hjälpa till med lite flytt.. stressigt stressigt!!
men allt gick bra! sedan skynda sig på kalas, alla var hungriga så det fick bli massa mcdonaldsmat ist för fika, eller lite semla fick vi nog alla i oss :)
Efter kalaset åkte vi hem till moster igen och rensa bland alla kartonger och kassar i några timmar, g´hitta mammas mobil som hon hade tappat bort, hitt amina fina lack skor som jag hade jag när jag var liten :)

vid 18 tiden skulle mamma hem en snabbis, då åkte vi förbi monroe´s och hämta mat, hem till mig och T, vi fick också vara barnvakt åt Hjalmar ett tag :) åt lit epizza kollade lejonkungen, och när han sitter och äter lite ostbågar tipar han omkull helt plötsligt. ja, så trött var han :)
så fixa till och la han i sängen så han fick sova.. jag själv somna också! till 21 - 21,30 tiden, då mamma kom och hämta lillen..
har vart sådan stressig och "jobbig" (inte jobb på det viset, utan bära och ha sig) jag som inte är riktigt frisk en... men jag ställer upp!!
sedan vart det massa film och sedan sängen för att sova, älsk satt uppe vid datorn ett br atag på natten, när han till slut la sig vakna jag och jag var helt dyngsur!! måste ha vart febern.. det var inte roligt att vakna så, men jag var så trött att jag somna om :P

Dagen vart inte alss som jag tänkt mig, men huvudsaken jag hade trevligt och roligt.. och det hade jag minst sagt! :)




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback