2009-02-09 15:38:16 Vardagen Kommentarer:[2]
Jag och T satt och prata om alla hjärtans dag häromdagen, det vart inge lofsen för honom, så vi funderar på att dr atill gävle och äta på churchstreet saloon.. har aldrig ätit där, men säg vara gott..
Får se hur det blir i slutändan :) Ska på kalas på dagen iallafall, älskade mormor fyller år!
Ska man ge henne då? kan inte skriva nått om det här, då hon brukar läsa ibland :)

Jag längtar redan hem till älsk..  fast det är vell för att ingen är hemma just nu, Maja drog ut och lekte..
Fast Pappa och Sebbe kommer hem strax :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Mysigt med ChurchStreet :) älskar det stället! Boka bord om ni ska dit, brukar alltid vara fullt, kan inte ens föreställa mig hur det är på alla hjärtans dag (A) :)

2009-02-09 @ 19:40:19
URL: http://elinjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

ChurchStreet är najs, super go mat.

Men på alla hjärtans dag är det säkerligen svårt att ens få ett bord. Jag fick väntar ca: 1 timme när jag var där en vanlig lördag, och man får inte en boka bord där när vi fråga, synd tycker jag!

2009-02-13 @ 09:24:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback