2009-02-24 13:15:24 Vardagen Kommentarer:[1]
Yeees! jag har vart duktig idag, tycker jag...
Har suttit och sökt Massa jobb.
Det finns knappt några jobb i Sandviken,
därför har jag bestämt att söka jobb någon annanstans.
Jag och T har länge pratat om att vi vill flytta, det finns inget här för oss.
det som håller oss kvar är familj och vänner - trygghet.
Vi har många gånger tagit upp staden Uppsala, inte så långt ifrån
Sandviken.. och det verkar finnas någorlunda många jobb, och bostäder.

Så idag satt jag mig och sökte massa jobb där..
Får se vad älsklingen säger när han kommer hem.
Skulle ju vara skönt om man iallfall kunda flytta till sommaren :)

Kommentarer
Postat av: Johanna*

Det är en Chihuauha/Pomperian

2009-02-24 @ 13:22:37
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback