2009-02-02 22:55:50 Vardagen Kommentarer:[3]
Tag sedan jag skrev.. jag har blivit sjuk, så jag håller mig mest framför en film i soffan!

I går var jag och Mamma och kolla på det där tegelhuset.. gud så mycket det var att göra med det.. nästan så man loika gärna kunde riva hela huset och bygga ett nytt!

Men nu har jag hittat mitt drömhus, tillochmed Tobbe vart intresserad.. Det lilla rosa huset!
Dock behövs det målas om, tobbe vill inte alls ha det rosa, jag skulle bara vara jätte glad att ha det rosa kvar.. men en sådan diskussion får man ta om det nu skulle bli nått..  Men jag är verkligen helt kär!
perfekt läge, perfekt storlek, och en gräsmatta! GE MIG!
funderar på om vi kanske ska åka och kolla på det på onsdag?
Tobbe är ju ledig då.. Men skulle ju vara bra att ha med någon som kan lite mer om sådant.. får fråga mamma igen ;)




Mitt hår har också förändrats.. till det bättre vet jag inte riktigt..
det är olika färger i olika ljus.. så har inte riktigt bestämmt mig ännu om jag är nöjd eller inte :P
Får ta en bild i dom olika ljusen.. så får nu säga vad ni tycker :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, Sofia! Har inte alla hus en gräsmatta? ;D

2009-02-02 @ 23:03:14
URL: http://linanordahl.blogg.se/
Postat av: Johanna*

vart ligger det? :)

2009-02-02 @ 23:15:41
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

HAHA. Ett Pippi hus. Gud så sött det var. Hur många rum är det? Pris? Och vart?

Kram

2009-02-03 @ 16:27:41

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback